کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

بررسی کامل مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در همه قاره‌ها + جدول بر‌ترین‌ها

بررسی کامل مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در همه قاره‌ها + جدول بر‌ترین‌ها

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا چند مسابقه دیگر در گروه‌های مختلف پیگیری شد و تیم‌های اسپانیا،بوسنی،روسیه و انگلیس به جام جهانی صعود کردند و تیم‌های فرانسه، اوکراین، کرواسی و سوئد به پلی‌آف رسیدند. ضمن اینکه دانمارک با 16 امتیاز به دلیل کسب کمترین امتیاز در بین تیم‌های دوم گروه‌های 9 گانه از رسیدن به پلی‌آف بازماند.


شکلک های محدثه

  

اروپا

 بررسی گروه ها:

گروه A:

در پایان مسابقات بلژیک که از قبل صعود خود به جام جهانی را مسجل کرده بود با 26 امتیاز در صدر گروه ایستاد و کرواسی نیز به پلی‌آف رسید.

صربستان 5 مقدونیه 1

بلژیک 1 ولز 1

اسکاتلند 2 کرواسی 0

گروه B:

بلغارستان 0 جمهوری چک 1

دانمارک 6 مالت 0

ایتالیا 2  ارمنستان 2 

در این گروه ایتالیا از پیش صعود خور را به جام جهانی به عنوان تیم نخست مسجل کرده بود و به جز مالت بقیه تیم‌ها شانس رسیدن به پلی‌آف را داشتند که سرانجام دانمارک توانست به عنوان تیم دوم خود را معرفی کند اما در بین تیم های دوم در جایگاه آخر قرار گرفت و به پلی آف نرسید .

 

گروه C:

جزایر فارو 0 اتریش 3

ایرلند 3 قزاقستان 1

سوئد 3 آلمان 5

در پایان مسابقات این گروه نیز تیم ملی فوتبال آلمان که هفته گذشته صعودش به جام جهانی مسجل شده بود با 28 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و سوئد نیز با 20 امتیاز به پلی‌آف صعود کرد.

گروه D:


مجارستان 2 آندورا 0

رومانی 2 استونی 0

ترکیه 0 هلند 2

در این گروه هلند که از پیش صعود خود به جام جهانی را مسجل کرده بود 28 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت، رومانی نیز با 19 امتیاز دوم شد و به پلی‌آف رسید.

گروه E:


قبرس 0 آلبانی 0

نروژ 1 ایسلند 1

سوئیس 1 اسلونی 0

در این گروه و پس از پایان دیدارها، سوئیس که از پیش صعود خود به جام جهانی را مسجل کرده بود با 24 امتیاز در صدر قرار گرفت و ایسلند با 17 امتیاز به پلی‌آف رسید.

گروه F:

آذربایجان 1 روسیه 1

پرتغال 3 لوکزامبورگ 0

در این گروه و پس از پایان دیدارهای امشب، روسیه موفق شد با کسب 22 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند و پرتغال نیز با 21 امتیاز به پلی‌آف راه یافت.

گروه G:

یونان 2 لیختن‌اشتاین 0

لیتوانی  0 بوسنی هرزگوین 1

لتونی - اسلواکی  ساعت 21:40

در این گروه و پس از پایان دیدارهای امشب، بوسنی و هرزگوین موفق شد با کسب 25 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند و یونان نیز با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر به پلی‌آف راه یافت.

 گروه H:

انگلیس 2 لهستان 0

مونته‌نگرو 2 مولداوی 5

سن‌مارینو 0 اوکراین 8

در پایان رقابت‌های تنگاتنگ این گروه تیم ملی فوتبال انگلیس با 22 امتیاز به جام جهانی صعود کرد و اوکراین با 21 امتیاز به پلی‌آف رسید.

گروه I:

فرانسه 3 فنلاند 0

اسپانیا 2 گرجستان 0

در این گروه نیز اسپانیا با 20 امتیاز به جام جهانی صعود کرد و فرانسه با 17 امتیاز به پلی‌آف رسید.


گلزنان برتر رقابت های مقدماتی جام جهانی در اروپا:

بد اخلاق ترین بازیکنان رقابت های مقدماتی جام جهانی در اروپا:

 بهترین پاسورهای رقابت های مقدماتی جام جهانی در اروپا:

مقدماتی جام جهانی کونکاکاف:

رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در منطقه کونکاکاف امروز با انجام سه دیدار برگزار شد و در اولین بازی جامائیکا مقابل میهمان خود هندوراس به تساوی دو بر دو رسید. کاستلی در دقیقه دوم گل زودهنگامی را برای تیم میهمان به ثمر رساند و کارلوس یک دقیقه بعد با زدن یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاند. فیگوئروا در دقیقه 33 بار دیگر هندوراس را پیش انداخت اما آستین در دقیقه 59 بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. هندوراس با این تساوی به رقابت‌های جام‌جهانی صعود کرد.

در سایر دیدارها آمریکا با نتیجه سه بر دو در دقایق پایانی مسابقه پاناما را شکست داد. تورس (18) و تجادا (83) برای پاناما و اوروزکو (64)، زوسی (90) و جوهانسون (90) برای آمریکا گلزنی کردند. تیم کلینزمان در حالی به پیروزی رسید که پیش از این جواز حضور در برزیل را دریافت کرده بود.

در آخرین بازی هم کاستاریکا در خانه با نتیجه دو بر یک مکزیک را مغلوب کرد. روئیز (25) و سابوریو (64) برای کاستاریکا و پرالتا (29) برای مکزیک گلزنی کردند.

بنابراین رقابت ها هم به پایان راه خود رسید.آمریکا،هندوراس و کاستاریکا مستقیم به جام جهانی راه یافتند و مکزیک راهی پلی آف شد.

گلزنان برتر رقابت های مقدماتی جام جهانی کونکاکاف:

بد اخلاق ترین بازیکنان رقابت های مقدماتی جام جهانی کونکاکاف:

 بهترین پاسورهای رقابت های مقدماتی جام جهانی کونکاکاف:

 

مقدماتی جام جهانی آسیا:

گروه A : تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و با اقتدار به جام جهانی برزیل صعود کرد.کره جنوبی به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت و ازبکستان راهی پلی آف شد.تیم بین المللی قطر هم به هیچ کدام  از اهداف خود دست نیافت و با خوردن 5 گل در یک نیمه از ازبک ها! به دوحه بازگشت.لبنان هم در قعر جدول جای گرفت.

گروه B : در گروه دوم رقابت ها ژاپن و استرالیا به عنوان تیم اول و دوم راهی برزیل شدند.عمان و عراق هم جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند و حذف شدند.اردن در ضربات پنالتی ازبکستان  را حذف کرد و باید برای صعود به جام جهانی در پلی آف منتظر یک معجزه باشد.

گلزنان برتر رقابت های مقدماتی جام جهانی آسیا:

مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی:

 در شب پایانی این رقابت ها اروگوئه میزبان از پیش صعود کرده خود یعنی آرژانتین را با نتیجه سه بر دو شکست داد.کلمبیا دو بر یک بر پاراگوئه غلبه کرد و شیلی با همین نتیجه اکوادور را از پیش روی برداشت.بولیوی و پرو هم به تساوی با یک گل رضایت دادند.

بنابراین نتایج آرژانتین،کلمبیا،شیلی و اکوادور برزیلی شدند و اروگوئه باید در پلی آف به دنبال فرصت مجدد باشد.

گلزنان برتر رقابت های مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی:

مقدماتی جام جهانی آفریقا:

برزیل 2014 همه تیم های راه یافته به رقابت ها را از همه قاره شناخته است و تنها حلقه باقی مانده آفریقا است.رقابت های مقدماتی جام جهانی در آفریقا هم به مرحله پایانی خود رسیده و دور برگشت بازی های پلی آف مانده است.بازی های سرنوشت سازی که دو ماه دیگر برگزار خواهند شد تا همه مسافران برزیل شناخته شوند. در پایان هم تیم های راه یافته به پلی آف و در واقع مسافران جا مانده از پرواز اول مشخص خواهند شد.

 

تیم هایی که تا کنون به جام جهانی صعود کرده اند : برزیل(میزبان)،اسپانیا،ایران،ایتالیا،بلژیک،آلمان،هلند،کره جنوبی،ژاپن،کلمبیا،آرژانتین،کاستا ریکا،آمریکا،روسیه،استرالیا،انگلیس،بوسنی،هندوراس و سوییس.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد